Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Malin Tydell - 31 januari 2012 20:35

Bättre dag idag - tack! Ska åka till Lund imorgon och träffa olika konsulter och det verkar som att jag kan åka hem redan under kvällen imorgon - tack tack. Det verkar lättare att ta situationen i små doser. Har funderat kring varför detta är så svårt att ta till sig och tror följande - jag känner mig överhuvudtaget inte sjuk - har inte särskilt ont eller bekymmer, ingen feber - inga symtom som skulle innebära att jag är sjuk. Tänk alla gånger man funderat kring eventuella sjukdomar man ev./kanske/möjligtvis har - jag har ingen sådan fundering alls just nu men då visar det sig att jag har en allvarlig sjukdom. Vidare - behandlingen kommer att göra mig sjuk - visst är det konstigt? Verkar ju lite bakvänt eller hur?

Men - idag har alla mina fina kläder som jag nätshoppade kommit - ÅH så fina! Kommer att vara så snyggt klädd längre fram. Som bästa Maria sa - den som har mest vinner!

Har idag även varit och klippt mig - i en mer liggvänlig frisyr - man kan ju tolka detta som man vill...... Har iaf kapat av en bit av håret. Känner mig lite rundare - tänk vad fort det går. Kan få lite sjuka tankar när jag är o handlar - undrar vad kassörskan tänker om mina varor - bara gottigt! Som kronan på verket har Lauri o jag precis kommit hem från Pio där varsin plankstek slank ner så lätt - kan vänja mig vid detta. Som sagt - man ska unna sig ibland!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards