Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Malin Tydell - 28 januari 2012 20:20

Nybadad - luktar gott i ett par minuter då. För info - ångesthelvete påverkar inte transpiration i en positiv riktning.....

Var i stan med min Fia tidigare idag - ser ut som jag mött Muhammed Ali - svullen i ansiktet och har ont - men vi asade runt i stan ändå. Har köpt en Snobbenpyjamas och Hello Kittystrumpor bland annat - måste ju se snygg ut när jag bor på hotell. I torsdags ägnade jag förmiddagen åt nätshopping - från och med mitt tillfrisknande ska jag alltid ha på mig kläder som gör mig glad. Det innebär klänningar, glitter, glamour och annat fint. Livet är för kort för att gå runt och förneka sig fina saker eller hur? Så bli inte förvånade om jag har tiara etc framöver. Tänker även på min lilla mamma som framhävdade vikten av att känna sig snygg och fin - så ska det vara!

Snart kommer Lauri hem efter en dag på MC-mässan i Gbg - är glad för att han åkte och att han har haft det trevligt - det behövs avbrott i den grå vardagen. Jag vill verkligen påpeka vikten av att unna sig - det behöver inte vara guld o gröna skogar - oftast är det de små sakerna som verkligen spelar roll och som gör så stor skillnad. Fattar ni hur vis jag är - fast jag är två visdomständer fattigare.... HAHAHA - jag är ju dessutom så rolig!!!!!

Puss på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards