Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Malin Tydell - 24 januari 2012 11:05

Jag har sovit i natt - sov faktiskt till kl 10.10 - härligt! Idag finns inget inbokat - så vansinnigt skönt. Jag sitter här vid datorn och solen lyser in och värmer. Idag ska jag inte gå någonstans alls - bara vara hemma och ta det lugnt. Att ta det lugnt innebär - surfa runt lite, spela lite, skriva här lite, irra runt lite här hemma och titta på tv. Har ni någonsin funderat kring hur konstiga tv-program det finns - i synnerhet på dagtid kontra mitt i natten? Vad som är märkligt är att hur dåligt ett program än är så växer ett behov fram av att följa ex.vis en urkass såpa. Är detta liksom inbyggt i manus - vad är det som gör att behovet växer fram av att vilja se något som man eg. inte har något intresse av alls? Är det som man sa colareklamen där man flashade cola så att man blev jättesugen på att dricka cola - flashar man personer eller namn på såpor etc under tiden man tittar så att behovet växer fram omedvetet? Det kanske finns en evil plan att förvandla oss alla till meningslöst-tvtittande-människor-zombiesar?


Lite verklighet smyger sig dock in här - imorgon ska jag ta en ny röntgenbild av käken kl 8.00, träffa tandhygienist kl 8.30 och därefter tandläkare på sjukhuset. MEN - min tandläkarskräck börjar gå över - the hard way. Inget ont som inte har något gott med sig!

Återkommer nog senare idag - tiden är rätt lång...........

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards