Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin Tydell - 3 oktober 2012 12:05

Hur kul är det - inte särskilt alls just nu. Hade det kunnat vara värre - ja det kan det väl alltid. Hade det kunnat vara bättre - ja definitivt! Ibland är det svårt att hitta glädje, motivation och styrka i den grå vardagen - tvärtom är allt grått, tråkigt och eländigt. Det blir bättre - det vet jag - men just nu är det mesta bara blä. Igår sysselsatte jag mig med praktiskt arbete i trädgården - ska snart gå ut och fortsätta. Frisk luft och något att göra som jag senare kan betrakta och tycka att jag gjort någonting vettigt en stund kanske i längden kan vara bra för sinnesfriden - helst skulle jag vilja resa bort till värme, äta mat, dricka en drink, umgås och känna mig levande men jag får nöja mig med att asa runt i trädgården. Är så trött på att vara sjuk eller vad jag nu är - ja, jag är ju inte frisk så då är jag väl sjuk då. Oavsett vad så är tiden lång och tråkig - BORING!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards