Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

SPA

Av Malin Tydell - 19 februari 2012 18:05

Idag har dagen mest bestått av skönhetsvård - lång dusch (allt tar längre tid och är krångligare). Därefter plackades ett 40-tal stygn bort från ansiktet och halsen. Sedan kom lilla Fia hit och plockade varulvsbrynen och målade mina naglar. Spaservice utan dess like - jag  blev jättetrött men självklart skitsnygg! Det skitsnygga ses bäst genom softad lins - men det finns där-jag lovar. Paraplydrinkar lyste dock med sin frånvaro men det fanns näringsdryck med artificiell konstig smak som alternativ. I morgon ska sonden bort och sedan är det bara gipset kvar. Ska fråga för säkerhets skull innan jag ska hem men tror inte att jag får köra bil utifrån skicket på vänsterarmen men det är ju bara att träna.


Ett tag innan idag så var mina tankar uppfyllda av sommar - vi ska ju självklart ha det här cocktailpartyt vi pratat om, givetvis vår tjejträff i stor skala och allt annat man kan komma på - vet ni vad som satte igång dessa tankar - jo fantastiska solhattar - Maria - till stranden i sommar är det STORA snygga solhattar som gäller - så mycket fint det finns!

 
 
Ingen bild

Louise

19 februari 2012 18:27

Hej Malin!
Blir glad av att läsa din blogg :-) Både för att du skriver så roligt och för att det är härligt att läsa att du verkligen kämpar på och håller humöret uppe i allt det jobbiga. En stor kram till dig!

 
Ingen bild

Pia

19 februari 2012 19:25

Hej goa Malin!!!! Härligt att höra att det går framåt, ska vara du som kör bil med en arm haha.....härlig inställning du har!!!! Lova att höra av dig så fort du orkar med en påhälsning o stor kram från mig. Ha nu en skön kväll Malin; vila o hoppas du snart är hemma...........Kramar i massor

 
Ingen bild

Maria

19 februari 2012 19:50

Hahaha klart vi ska ha paraplydrinkar i stora mängder och stooooora solhattar är ett måste:)) såå snygga ska vi va fast det e vi ju redan , bara jag slipper dockträd!!! Ses snart min vän

 
Ingen bild

Ingela M.

20 februari 2012 12:46

Tack Malin för att DU piggar upp OSS, du är en fantastisk människa. Ser verkligen fram emot att få träffa dig vårt lilla spöke. Gör nu som doktorn säger så är du snart hemma igen. Massor av kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Tydell - 18 januari 2017 22:13

Nu är det dax igen att skriva lite. Precis idag, onsdagen den 18/1, för 5 år sedan fick jag beskedet att jag hade 3 cancertumörer. Det känns som att det var hundratals år sedan och samtidigt som att det var ett par veckor sedan. På dessa 5 år har båd...

Av Malin Tydell - 11 augusti 2015 20:10

Det var ett tag sedan jag var här..... tiden löper på. Uppdaterar lite, främst till Helena med man med samma åkomma som nyligen avslutat sin strålbehandling. Även om vi inte träffats eller känner varandra vill jag förmedla att jag tänker på er!  De...

Av Malin Tydell - 30 april 2014 21:23

Nu var det dax för lite uppdatering tyckte jag. Största nyheten måste väl vara att jag har ätit upp mig till 52 kilo! Tänk så mycket jag har stoppat i mig. Basen i min diet består av grädde och smör som kompletteras med diverse annat. Jag har ett lit...

Av Malin Tydell - 25 september 2013 11:15

Nu har jag besiktigats igen. Uppföljning av tandläkare, läkare, käkkirurg, dietist och röntgen - resultat - U.A. dvs det ser så bra ut! Det är ju så skönt. Efter dessa besök är själen trött - för det smyger ju sig in tankar kring "tänk om"... Men nu ...

Av Malin Tydell - 20 augusti 2013 21:32

Dax för lite nyheter tänkte jag. Ungefär vid denna tiden förra året märkte jag att jag hade överlevt - har bara grötiga äckliga minnen i stort sett från 7/2 till typ mitten av augusti 2012. Inte så att allt vände som en pannkaka men ungefär vid denna...

Ovido - Quiz & Flashcards