Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

det lilla,ledsna, rädda och glada spöket

Av Malin Tydell - 14 februari 2012 19:34

kan bara använda en hand det här lilla spöket men men - en hand är ju bättre än ingen alls - en är ju dubbelt så bra som ingen hand alls eller hur

det här lilla spöket ville skriva några fina ord till er alla fina personer som finns här som stjärnor som var och en lyser upp på sitt lilla sätt och vis men spöket kan inte riktigt göra det. just nu när spöket har läst allt fint som har tindrats fram på alla olika ställen och platser i rymden blir spöket som har alltför nära till känslor bara snörvlig, gråtig och måste strax ha hjälp med andningen. det kommer nog bli ett otal antal spökhistorier berättade när det går lättare - allt har sin plats och sin tid eller hur


det lilla spöket skickar med ett litet lesset, försiktigt bu men det största röda hjärta som man kan hitta i vår galax.


 
 
Ingen bild

petra

14 februari 2012 20:30

Lilla Malin. Vad du är modig. Många kramar och tankar till dig.

 
Ingen bild

Abonesh

14 februari 2012 20:51

Hej Malin! Så härligt att se att det är du som skriver… Detta var nog det bästa som kunde ske på ”Alla Hjärtans Dag” Kram

 
Ingen bild

Ylva

14 februari 2012 21:41

Vad fint att se att du skriver igen Malin, stor kram till dig!

 
Ingen bild

Pernilla

15 februari 2012 06:54

Kära Malin! Vi har saknat dig! Men det är underbart att höra ifån dig igen-välkommen tillbaka! Sofia o Lauri har gjort ett fenomenalt jobb med bloggen ska du veta, har hållit oss fint uppdaterade. Önskar jag kunde vara hos dig just nu......kram, kram, kram, du är vår "valentine" idag!

 
Ingen bild

Ingela M.

15 februari 2012 13:29

Härliga Malin! Kämpa på och håll humöret uppe så är du snart hemma igen och kan tjattra som vanligt. Tänker så mycket på dig. Mamma o pappa frågar ofta hur det är med dig och vill att jag hälsar till dig. KRAM!!!

 
Ingen bild

Teditt

15 februari 2012 16:25

Lilla Malin. Gud vad ledsen jag blev när jag läste hur det är med dig.
Jag tycker också det känns helt overkligt. En människa jag känt så väl och tyvärr förlorat för några år sedan. Självklart kommer du att klara detta. Så skönt att du har dina nära omkring dig som stöttar och ställer upp. Tänker på dig. Massor med kramar från Teditt

 
Ingen bild

Ingalill

15 februari 2012 16:33

Hej malin .Skönt att höra att du är på rätt väg.Det är bara kämpa på så kommer allt bli bra. När du känner dej redo kommer vi och hälsar på dej. Stora kramar ingalill

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Tydell - 18 januari 2017 22:13

Nu är det dax igen att skriva lite. Precis idag, onsdagen den 18/1, för 5 år sedan fick jag beskedet att jag hade 3 cancertumörer. Det känns som att det var hundratals år sedan och samtidigt som att det var ett par veckor sedan. På dessa 5 år har båd...

Av Malin Tydell - 11 augusti 2015 20:10

Det var ett tag sedan jag var här..... tiden löper på. Uppdaterar lite, främst till Helena med man med samma åkomma som nyligen avslutat sin strålbehandling. Även om vi inte träffats eller känner varandra vill jag förmedla att jag tänker på er!  De...

Av Malin Tydell - 30 april 2014 21:23

Nu var det dax för lite uppdatering tyckte jag. Största nyheten måste väl vara att jag har ätit upp mig till 52 kilo! Tänk så mycket jag har stoppat i mig. Basen i min diet består av grädde och smör som kompletteras med diverse annat. Jag har ett lit...

Av Malin Tydell - 25 september 2013 11:15

Nu har jag besiktigats igen. Uppföljning av tandläkare, läkare, käkkirurg, dietist och röntgen - resultat - U.A. dvs det ser så bra ut! Det är ju så skönt. Efter dessa besök är själen trött - för det smyger ju sig in tankar kring "tänk om"... Men nu ...

Av Malin Tydell - 20 augusti 2013 21:32

Dax för lite nyheter tänkte jag. Ungefär vid denna tiden förra året märkte jag att jag hade överlevt - har bara grötiga äckliga minnen i stort sett från 7/2 till typ mitten av augusti 2012. Inte så att allt vände som en pannkaka men ungefär vid denna...

Ovido - Quiz & Flashcards