Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Uppdatering 2

Av Malin Tydell - 12 februari 2012 20:13

Igår var jag (Sophia) och Maria uppe och hälsade på Malin.

Tycker att svulnaden lägger sig mer och mer och att Malin börjar se "normal" ut igen =). 

Malin har även börjat gå mer och hon sitter upp utan hjälp, handen som opererats kan hon röra till viss del vilket gör att hon kan börja läsa lite i skvallertidningar.



  


 
 
Ingen bild

Ylva

12 februari 2012 20:52

Vad fint att höra! Hälsa så gott!

 
Ingen bild

Maria

12 februari 2012 21:45

Hej alla jag tycker mallan va jättefin trodde hon skulle se mycket värre ut, det va lite frankensteins brud men jätte fin!!! Hon va ju på gott humör vi fick ju henne o skratta lite så gott det gick iallafall , Då e det nog värre med paniken och ångesten som hon känner det däremot tror jag e fruktansvärt . Hon kunde även nypa mig jävligt hårt med den arm som hon opererat så det e på rätt väg :)))) eller hur malli ??det här blir skitbra ju:)

 
Ann-Kristin

Ann-Kristin

12 februari 2012 22:14

Allt kommer att bli så mycket bättre...

http://zmik

 
Ingen bild

Ingela Meijer Påhlsson

14 februari 2012 12:43

Härligt att höra att vår Malin är vid gott mod och att det går framåt. Håller tummarna för att tillfrisknandet ska gå fort och att vi snart kan ses. Massor av kramar !!

 
Ingen bild

Pia

14 februari 2012 15:36

skickar ett stort hjärta till dig Malin och hoppas att du snart är på benen igen massor av kramar !!!!

 
Ingen bild

kristina andersson

14 februari 2012 17:31

Har läst i din blogg och börjar förstå vad som har hänt. Ska det aldrig vara slut på elände för din del? Tänker på dig och hoppas du får tillbaka dina krafter snart. Massor av kramar till dig gumman!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Tydell - 18 januari 2017 22:13

Nu är det dax igen att skriva lite. Precis idag, onsdagen den 18/1, för 5 år sedan fick jag beskedet att jag hade 3 cancertumörer. Det känns som att det var hundratals år sedan och samtidigt som att det var ett par veckor sedan. På dessa 5 år har båd...

Av Malin Tydell - 11 augusti 2015 20:10

Det var ett tag sedan jag var här..... tiden löper på. Uppdaterar lite, främst till Helena med man med samma åkomma som nyligen avslutat sin strålbehandling. Även om vi inte träffats eller känner varandra vill jag förmedla att jag tänker på er!  De...

Av Malin Tydell - 30 april 2014 21:23

Nu var det dax för lite uppdatering tyckte jag. Största nyheten måste väl vara att jag har ätit upp mig till 52 kilo! Tänk så mycket jag har stoppat i mig. Basen i min diet består av grädde och smör som kompletteras med diverse annat. Jag har ett lit...

Av Malin Tydell - 25 september 2013 11:15

Nu har jag besiktigats igen. Uppföljning av tandläkare, läkare, käkkirurg, dietist och röntgen - resultat - U.A. dvs det ser så bra ut! Det är ju så skönt. Efter dessa besök är själen trött - för det smyger ju sig in tankar kring "tänk om"... Men nu ...

Av Malin Tydell - 20 augusti 2013 21:32

Dax för lite nyheter tänkte jag. Ungefär vid denna tiden förra året märkte jag att jag hade överlevt - har bara grötiga äckliga minnen i stort sett från 7/2 till typ mitten av augusti 2012. Inte så att allt vände som en pannkaka men ungefär vid denna...

Ovido - Quiz & Flashcards