Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Lundbesök

Av Malin Tydell - 9 februari 2012 17:46


Nu har vi Lauri och Sophia varit och hälsat på Malin. Och läget ser bra ut.

Hon är vid gott bord och tycker vi är tröga som inte förstår vad hon tecknar. Men det är lite svårt
att förstå allt =). Men vi gjorde vårt bästa. Hon har även varit ute på en kort
promenad och suttit upp i sängen idag. Hon är tacksam för alla hälsningar från
er och kämpar på.

Hälsningar Lauri och Sophia

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Malin Tydell - 18 januari 2017 22:13

Nu är det dax igen att skriva lite. Precis idag, onsdagen den 18/1, för 5 år sedan fick jag beskedet att jag hade 3 cancertumörer. Det känns som att det var hundratals år sedan och samtidigt som att det var ett par veckor sedan. På dessa 5 år har båd...

Av Malin Tydell - 11 augusti 2015 20:10

Det var ett tag sedan jag var här..... tiden löper på. Uppdaterar lite, främst till Helena med man med samma åkomma som nyligen avslutat sin strålbehandling. Även om vi inte träffats eller känner varandra vill jag förmedla att jag tänker på er!  De...

Av Malin Tydell - 30 april 2014 21:23

Nu var det dax för lite uppdatering tyckte jag. Största nyheten måste väl vara att jag har ätit upp mig till 52 kilo! Tänk så mycket jag har stoppat i mig. Basen i min diet består av grädde och smör som kompletteras med diverse annat. Jag har ett lit...

Av Malin Tydell - 25 september 2013 11:15

Nu har jag besiktigats igen. Uppföljning av tandläkare, läkare, käkkirurg, dietist och röntgen - resultat - U.A. dvs det ser så bra ut! Det är ju så skönt. Efter dessa besök är själen trött - för det smyger ju sig in tankar kring "tänk om"... Men nu ...

Av Malin Tydell - 20 augusti 2013 21:32

Dax för lite nyheter tänkte jag. Ungefär vid denna tiden förra året märkte jag att jag hade överlevt - har bara grötiga äckliga minnen i stort sett från 7/2 till typ mitten av augusti 2012. Inte så att allt vände som en pannkaka men ungefär vid denna...

Ovido - Quiz & Flashcards