Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Fredag

Av Malin Tydell - 3 februari 2012 17:28

Startade dagen med ett mycket trevligt besök hos min kära, kära kollega där det imundigades vad? Jo semlor! Efter detta ett besök hos dietisten - passade ju bra! Aktuell vikt 60.8 - semlorna sätter sig!!!! Rådet inför tisdag - fortsätt att äta så mycket som möjligt - jadå - här slinker ner både det ena och det andra. Nu ska jag börja laga maten till kvällen - mycket handlar om mat och stoppa i sig just nu.... Träffade min svägerska i eftermiddags och kunde inte riktigt hålla ihop då - blev så rörd av alla snälla tankar och omsorg - så jag var tvungen att gå. Barbara - du gjorde mig inte ledsen utan väldigt rörd!

Något helt annat - fy fn vad kallt det är. Det går ju inte att vara ute - tänk hur mycket kläder jag måste ha på mig i denna kyla - trivs ju bäst i en temperatur runt +25 eller mer. Önskar oss alla en mysig och matrik fredagskväll kram på oss alla!

 
 
Ingen bild

Kristina Mossberg

3 februari 2012 18:30

Detsamma till dej Malin, ät och må bra!
Pustar ut efter en milt sagt körig vecka. Och kall.
Tänker jobba på söndag kväll och sova i ditt rum.
En riktigt bra helg till dej! Kram

 
Ingen bild

Daria

3 februari 2012 19:30

Äntligen Malin. Det här har jag väntat på. Kan du inte skriva om fler efterrätter som du måste trycka i dig. Jag vill ha alla detaljerna ;) fan va gott med semlor. Men nog om det. Kommer du ha en egen tv där på patienthotellet o får du ha med din spelkonsol? Jag kan skicka några spel som du bara måste spela. eller du kanske kommer bara vilja kolla på lite serier.. i sånna fall har jag en hel del du kan låna, så bara välj, desperate housewives, criminal minds, dexter, 24... lovar att det kommer få tiden att gå jättefort. :) massa kramar!!

 
Ingen bild

stina

4 februari 2012 10:50

Mumsa på Malin! jag önskar givetvis att du slapp gå igenom detta men ska det ändå göras är det ju trots allt bättre nu när det är snorkallt ute. Sen kan du skrida runt som glamour-babe o med tiara på beachen i sommar o njuta av livet! Tänker på dig! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Tydell - 18 januari 2017 22:13

Nu är det dax igen att skriva lite. Precis idag, onsdagen den 18/1, för 5 år sedan fick jag beskedet att jag hade 3 cancertumörer. Det känns som att det var hundratals år sedan och samtidigt som att det var ett par veckor sedan. På dessa 5 år har båd...

Av Malin Tydell - 11 augusti 2015 20:10

Det var ett tag sedan jag var här..... tiden löper på. Uppdaterar lite, främst till Helena med man med samma åkomma som nyligen avslutat sin strålbehandling. Även om vi inte träffats eller känner varandra vill jag förmedla att jag tänker på er!  De...

Av Malin Tydell - 30 april 2014 21:23

Nu var det dax för lite uppdatering tyckte jag. Största nyheten måste väl vara att jag har ätit upp mig till 52 kilo! Tänk så mycket jag har stoppat i mig. Basen i min diet består av grädde och smör som kompletteras med diverse annat. Jag har ett lit...

Av Malin Tydell - 25 september 2013 11:15

Nu har jag besiktigats igen. Uppföljning av tandläkare, läkare, käkkirurg, dietist och röntgen - resultat - U.A. dvs det ser så bra ut! Det är ju så skönt. Efter dessa besök är själen trött - för det smyger ju sig in tankar kring "tänk om"... Men nu ...

Av Malin Tydell - 20 augusti 2013 21:32

Dax för lite nyheter tänkte jag. Ungefär vid denna tiden förra året märkte jag att jag hade överlevt - har bara grötiga äckliga minnen i stort sett från 7/2 till typ mitten av augusti 2012. Inte så att allt vände som en pannkaka men ungefär vid denna...

Ovido - Quiz & Flashcards